MySpace  Graphics

Hyvää huomenta ystäville. Niin sitä piti vain herätä ja töihin täytyy mennä. Onneksi työt alkaa vasta yhdeksältä. Kiitos ensimmäisille kommentoijille. Minäkin haluaisin kuulla muiden tätä sairautta sairastavien kokemuksia :)

Minähän olen osa-aikaisella eläkkeellä. Osa-aikaiselle siirryin noin kolme vuotta sitten. Ensin olin kuntoutustuella ja nyt ihan eläkkeellä. Minulla on tämä jaksamiskysymys. Eli en jaksa tehdä koko päivää töitä. Tuntuu kyllä siltä, etten jaksaisi tehdä edes sitä puolta päivää. Jotenkin turhauttavaa, kun töitä ei ole tarpeeksi. Joutuu pyörittelemään sormia osan päivää.

Minähän olen tunnollinen luonteeltani ja teen kaikki hommat hetimiten, kun tiedän mitä tehdä. Sitten jää aikaa.

Vaihdoin työpaikkaa liki kolme vuotta sitten, koska minua alettiin työtoverin toimesta kiusata. Ei enää luotettu minuun, koska olin tämän sairauden omaava. Joka askelta tarkkailtiin työtoverin toimesta ja kieltä kannettiin johtajille asti. Otin yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun ja työterveyshuoltoon. Kävimme monta monituista palaveria ja lopultahan se oli niin, että minä lähdin. Onneksi pomoni löysi minulle hyvän työn läheltä kotia.

Iltapäivällä kirjoittelen kokemuksiani lisää.